lundi 14 mai 2012

Dzisiejsze "vide grenier" , ulubione etykietki..

Dzis mialam troche handre po wyjezdzie Mimi i Sebastiana..Nie chcialo mi sie isc bez nich na moje ukochane "vide grenier" ale w koncu dalam sie namowic przez corke i jej chlopaka , poszlismy razem. Oczywiscie nie udalo mi sie NIC nie kupic...niemozliwie! No i wpadlam na prawdziwy "skarb". Sa to etykietki haftowane bardzo stare z inicjalami. Mimi tak je chciala bo w Polsce prawdo podobnie ich nie ma , no i nigdzie na nie wpadlysmy , a tu proche , dzien po ich wyjezdzie sa !!  Niesamowite. Jest to sliczne dla wszystkich ktorzy szyja (np.opaski do wlosow , torby, kosmetyczki , lalki Tilda, itd.. no i prawie wszystko !). Wykancza fajnie wszystkie prace reczne. Niezbedne dla kazdej artyski od igly do szycia.
Wzielam ich kilka pudelek i jesli  ktos jest zainteresowany to sa do sprzedania.
Pudelko za 4 euro.
W pudelku jest (tak mysle bo szkoda rozwijac)okolo 4-5 m.
Musze zorjentowac sie ile kosztuje przesylka.
Zainterosowanych proche o e-mail.
*****
Aujourd'hui je ne pas eu de moral  après avoir quitté  Mimi et Sébastien .. je ne voulais pas aller sans eux pour mon bien-aimé "vide grenier" mais à la fin j'ai été convancu par ma fille et son petit ami Julien. Nous sommes allés ensemble. Bien sûr, je ne pouvais pas partir sans  rien  acheter ... impossible! Et puis j'ai trouvé le véritable «trésor». Ce sont des étiquettes très anciennes brodée , avec les initiales. Mimi les voulais  car en Pologne  ont ne les  trouvent  pas . Le lendemain de leur départ je le trouvée! Incroyable. Il s'agit d'une très jolie deco pour tout vos traveaux manuelles  (exp. les cheveux, sacs, trousses de toilette, des poupées Tilda, etc. Eh bien, presque tout!. Belle finition pour tous les traveaux manuels. Indisponsable  pour chaque artiste d'une aiguille à coudre.
Une boite 4 euros.Contacte par e-mail.
merci


 ***co znalazlam dzisiaj***
***ulubione etykiettki***  
 ***z daleka***
 ***z bliska***
 ***kilka przykladow uzycia***








42 commentaires:

  1. Réponses
    1. Iloka nie ma sprawy..zorientuje sie jak z przesylka bedzie i powiadomie cie...czy masz jakies literki ktore ci lepiej pasuja ? moze akurat bedzie ?
      pozdrawiam

      Supprimer
  2. To ja juz sie zapisuje na kolejne dwie sztuki :)) Fajnie jakby były różne inicjały.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dorota zaklepane jest..mam rozne literki podaj jakie ci pasuja moze akurat znajde...oczywiscie ze dwie rozne..
      pa

      Supprimer
  3. Jeżeli moge wybiarac to poprosze dwie dolne z 3 twojego zdjecia Aniu :) Juz pisze meila do Ciebie

    RépondreSupprimer
  4. Aniu :))
    jeśli jeszcze są dostępne to ja również poproszę :)) 3 pudełka :)) najlepiej MM lub SM lub AM, a jeśli nie ma to inne też mogą być
    pozdrawiam
    Ania

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ania nie ma problemu ..trzymam dla ciebie 3..mam tego sporo wiec starczy dla wszyskich...zobacze z literkami o jakie prosisz
      pa..do szybkiego

      Supprimer
  5. i jeszcze raz ja ;))
    Aniu :)) a tym pięknym lnem (bawełną?) z czerwonym paskiem z pierwszego zdjęcia to nie masz ochoty się podzielić? :))

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Anne..to jest sciereczka moja...tego zlapac mozna rzadko(albo dosc drogo)...ale moze kideys bede miala do sprzedania..trzeba zagladac regularnie..zapraszam

      Supprimer
    2. Aniu:)
      z ogromną przyjemnością będę do Ciebie zaglądać i czekać...
      wiesz co sobie pomyślałam, że te taśmy to taka mała rekompensata dla Ciebie, taka nagroda na pocieszenie, że Mimi i Sebastian wyjechali, by choć troszkę mniej było Ci smutno... ;))
      pozdrawiam Ania

      Supprimer
  6. Maila napisałam :) ale cacko !
    buziak!

    RépondreSupprimer
  7. Aniu, Twoje znalezione, wyjątkowe skarby z duszą takie radosne. Aż boję się do Ciebie zaglądać ;), bo za każdym razem, kiedy zobaczę np. takie talerze, jak dzisiaj, to będę się czuła, jak dziecko, które bardzo chce zabawkę, a nie może jej dostać.
    Dobrego, uśmiechniętego tygodnia Poszukiwaczu Skarbów :)))))
    Sylwia:)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. OH Sylwia jak sie ciesze ze ci sie spodobalo...Wiesz , jak sie zaczyna taka przygode blogowa to czlowiek wacha sie ; bo moze podobac sie dla mnie a nie konicznie innym.Tak ze twoj zachwyt sprawia mi niesamowita przyjemnosc ze moge nacieszyc czyjes oczy...
      Dobrego tygodnia dla Ciebie

      Supprimer
  8. Oh ile piękności na tym Twoim blogu Anno... mozna nacieszyć oczy :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Anuszka milo nisamowicie ze Ci sie podoba...zagladaj czesto bede starala sie dalej pokazywac co lubie i co mnie porusza...
      pa

      Supprimer
  9. Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.

    RépondreSupprimer
  10. Etykietki są cudne, czy można jeszcze stanąć w kolejce po 2 pudełeczka? Jesli jest możliwość to poproszę o literki MI, MG, coś z M.
    Już skrobię maila
    pozdrawiam gorąco
    Marta

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Meis ideis pewnie ze trzymam dla Ciebie 2 pudelka..trudno bedzie z literkami ale poszukam co mam z M...Ciesze sie ze ci sie podobaja..dla mnie tez..bez tego nie moge nic szyc..
      pa

      Supprimer
  11. Coucou !
    Je suis épatée par ton blog très joli.
    Continues et tu feras des heureuses !
    Flo en Provence ...

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Coucou Florence..merci beaucoup...moi aussi je le trouve très jolie..mes amis polonais m'ont bien aide..passes par ici le plus sauvant possible , ça me fera plaisir
      a très bientôt ..
      bay

      Supprimer
    2. Je me suis inscrite, dès que tu publies un article je l'aurais !

      Supprimer
    3. Super Florece...je saurais comme ca si ça function..bisous

      Supprimer
  12. Coucou :-)
    Jak ja tęsknię! Och, Anna.
    Wczoraj poszliśmy na pole. Zjadły mnie jakieś małe muszki. Jestem cała pogryziona. Tęsknie za Gros Caillou i Rue du mail.
    Pozdrawiam ciepło z deszczowego lasu. Buźka !

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Mimi u nas brzydka pogoda dalej sie ciagnie...mam 4 dni wolne ale zimne..bede szyla...mnie tez jakos tak pusto bez was...no ale zycie jest przed nami i nie konczy sie na tej podrozy..
      pa

      Supprimer
  13. Gratuluje otwarcia bloga i jak tak dalej pojdzie to bedzie potrzebne otwarcie sklepu...tasiemki sliczne,szczerze zazdroszcze mieszkania w takim miejscu,pozdr.z zimnego dzis polskiego wybrzeza,Kasia L.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ksiu dziekuje za gratulacje...zapraszam zagladaj czesto...nie ma co zazdroscic bo wszedzie jest cos ladnego tylko czasami trzeba otworzyc oczy...rozejrzyj sie wokolo ciebie innym wzrokiem i na pewno znajdziesz cos fantastycznego...
      pa Kasiu

      Supprimer
  14. Droga Aniu,
    Miło mi odkryć Twojego pięknego bloga! Wiem, że będzie to jedno z ulubionych miejsc do wirtualnych odwiedzin:))
    Jesli cokolwiek się ostało z Twoich uroczych tasiemek to proszę o rezerwację.
    Posyłam serdeczne uściski z Polski i w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://www.alicja-arteego.blogspot.com/
    oraz
    http://arteego-shop.blogspot.com/
    Alicja

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Alicjo ciesze sie ze trafilas tutaj ...jestes mile widziana...Mam jeszcze te tasiemki wiec proche napisz mi e-mail.Juz lece na Twoj blog.
      Wpadaj do mnie , bedzie mi nisamowicie milo.

      Supprimer
  15. Witaj, Anno. Piękny blog, gratuluję. Dobrze, ze dałaś się namówić. Warto pokazać to, co tworzysz światu. Ten wirualny przecież nie ma granic.. Mimi blog odkryłam dość niedawno, teraz Twój dokładam do kolekcji pięknych miejsc.
    Rena

    RépondreSupprimer
  16. Rena witam..ciesze sie ze trafilas do mnie.Rzeczywiscie to jest caly swiat internetowy.My jestesmy w kategori "deco".Dzieki Mimi od razu mialam kilka komentarzy.To jest niesamowicie mile te komentarze bo przynajmniej jest sie z kims podzielic.
    Zapraszam Cie bardzo serdecznie , zagladaj !
    anna

    RépondreSupprimer
  17. Czy tasmy sa jeszcze dostępne interesowąlyby mnie AB oraz RP,AP...czy moge prosic o kontakt w tej sprawie na: abily@live.nl?
    Gratuluje bloga i zchwycam się lnianymi szyjatkami:)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Witam dzieki za komplementy na temat bloga...mam jeszcze te tasiemki ale trudno bedzie z literkami o jakie prosisz..mam inne jesli to Cie interesuje..prosze o kontakt na mojej skrzynce e mail
      anna

      Supprimer
  18. Cudne znaleziska, napisalam maila moze uda mi sie, bo strasznie duze zainteresowanie jest nimi:)
    pozdrawiam serdecznie

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Dziekuje Atena za twoje zainteresowanie moim blogiem..wlsnie bylam na Twoim i jestem uczarowana nim..sliczny , naprawde..

      Supprimer
  19. Witaj Anno
    dotarłam do Ciebie poprzez bloga Mimi i jeśli pozwolisz to chętnie sie tu rozgoszczę. Bardzo podoba mi się u Ciebie.
    Napisałam też maila w sprawie tasiemek.
    Pozdrawiam Dorota

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Witam Dorotko...Rozgosc sie ile chcesz..jestes milym gosciem tutaj...
      buska

      Supprimer
  20. Witam
    Przez google poszukiwałam tasiemek z inicjałami aż trafiłam do ciebie:)
    Wiem, że post był pisany dawno nie wiem czy będę miała szansę na tasiemki. Napiszę maila w sprawie tasiemek.
    Pozdrawiam:)

    RépondreSupprimer