mardi 8 mai 2012

Witam Was.../Bonjour a tous

Pod namowa i pomoca Mimi i Sebstiana odwazylam sie nareszcze zrobic "moj" blog...Jakie to wielkie przezycie dla mnie. Mam ochote pokazywac Wam i dzielic sie ze wszystkimi moimi kreacjami wlasnej roboty. Uwielbiam szyc, chodzic po starociach i realizowac moje wszystkie pomysly ktore chodza mi po glowie. Dzis pokaze Wam moja torebke ktora wkrotce mozna bedzie nabyc u Mimi(jesli ona w ogole wyjedzie z tego Lyonu) :)
***
Avec l'aide de Mimi et Sebastien j'ai enfin osé faire "mon " blog...C'est un grand évènement pour moi. J'ai envie de partager avec vous toutes mes créations "fait main". J'aime coudre ,chiner et réaliser toutes mes idees qui me trotent dans la tête. Aujourd'hui, je vous montre mes deux sacs que vous pourrez bientôt trouver chez Mimi(si elle arrive a quitter Lyon).. .








41 commentaires:

  1. Anna, jak to fajnie pisać do Ciebie z Twojego mieszkania :) Kolorowych snów!

    RépondreSupprimer
  2. Sebastian dzieki za pierwszy komentarz...do jutra

    RépondreSupprimer
  3. Dzis nasz ostatni dzien w Lyonie. Wielkie dzieki za wspaniale dni!

    RépondreSupprimer
  4. Witaj Aniu!
    wspaniale,że Tu jesteś..kocham F. i na pewno będę TU zaglądać:-)
    pozdrawiam amelia

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Amelia dzieki za dopingowanie...obiecuje ze bede z wami dzielic sie wszystkimi "nowosciami" ze staroci...bedzie taka wiez polso-francuska w dziedzinie decoracji..

      Supprimer
  5. ja też będę zaglądać :) piękne są Twoje prace!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Edith dziekuje....jak tylko mam wolny czas to wyciagam moja maszyne do szycia bo znalazlysmy z Mimi pelno pieknych materialow...
      pozdrawiam

      Supprimer
  6. Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.

    RépondreSupprimer
  7. Witaj witaj! Heh!! jakie cudności szyjesz - absolutnie w moim klimacie i upodobaniu 100% piękności ! - no wreszcie można i zagościć u Ciebie a nie tylko czytać o Tobie :))) ja na odmianę szykuję wpis o naszej wizycie u Mimi i Zorkiego - tylko głowa za mała moja do wyboru zdjęć z 1000 zdjęć zrobionych i czasu mało na zebranie się do wpisu :)).
    uściski!
    ps. ja możesz i to nie kłopot to zlikwiduj weryfikację słowną pod komentarzami, jakby co to podpowiem jak ;))

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ula dzekuje za te gratulacje...czekam na twoje zjecia od Mimi i Seastian....wiem ze ty tez szalejesz z maszyna do szycia..ze jestes wrazliwa na piekne koronki i materialy...
      dziekuje za podpowiedz z werifikacja...wyciagnelam ZORKI z lozka zeby mi to zrobil !!hi..hi..

      Supprimer
  8. Ogromnie się cieszę, że dołączyłaś do blogujących!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Piedra dziekuje...mam nadzieje ze dam sobie rade i ze bedzie ciekawilo was te moje wpisy..zagladaj , milo mi bedzie

      Supprimer
  9. Witaj w sieci, blog zapowiada się bardzo interesująco.
    Będę zaglądać z przyjemnością:) Twoja torebka bardzo urocza i zaintrygował mnie ten len, mam wrażenie, że jest inny od tego dostępnego w Polsce. Czy to jest antyczny len?
    pozdrawiam,
    Marta

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Meis Ideis..ciesze sie ze bedziesz zagladac...zapraszam..tak ten len antyczny...sa to albo dawne przescieradla albo obrusy antyczne...takich materialow nie ma teraz w sklepach ..ja szaleje na nie na starociach...
      te torby bede sprzedawac na blogu tez tylko troche pozniej...pozdrawiam cie serdecznie

      Supprimer
  10. Witaj Anno w blogowym świecie:)
    przyjaciele Mimi są naszymi przyjaciółmi ;))
    już dodaję Cię do "ulubionych" i będę z ogromną przyjemnością do Ciebie zaglądać :))
    Anna

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Anno bardzo mnie porusza ta wiez na sieci...tak bez granic i jezykow tylko wspolne upodobania i pasja do robotek nas dzieli...to jest bardzo mile...dzieki..zagladaj

      Supprimer
  11. Wspaniałe rękodzieła :)
    Witaj w blogowym świecie :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ella dziekuje..mama nadzieje ze kazdy znajdzie cos tutaj dla siebie ciekawego...zagladaj,zapraszam

      Supprimer
  12. Réponses
    1. Wika ,tak jest mi milo otrzymac tes wszystkie powitania...aby wam sie tylko spodobalo...wybacz tylko jesli beda jakies bledy..

      Supprimer
  13. Aniu, dorzucam do listy "zaczytuję się", piękne kolory, spokój na twarzy, radość :) tego nam wszystkim trzeba!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. DaCapo dzekuje za komplementy...mam nadzieje ze reszta bedzie ci sie dalej podobala...postaram sie ..
      pozdrawiam serdecznie..zagladaj

      Supprimer
  14. Witaj Aniu :)) Witam Ci ardzo serdecznie w blogowym swiecie i zapraszam do mojego Sielankowego Dziergania :)) Zaraz napisze do Ciebie meila w sprawie torebki :))

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Witaj Dorotko..juz odpisalam na twejo e-mail i lece szybko na twoj bolg...zagladaj jak najczesciej !!

      Supprimer
  15. Zapowiada się pięknie!! Trzymam kciuki! :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Sylwia dzekuje za wspomaganie..mam nadzieje ze was nie zawiode i kazdy znajdzie cos tutaj co go interesuje..przychodz do mnie jak najczesciej..zapraszam

      Supprimer
  16. I jeszcze raz Ja :)) Juz dodałam Cie do moich ulubionych blogów :)

    RépondreSupprimer
  17. Jasminowasia dzieki za komplementy...beda one do sprzedania na camomille et u mnie za jakis czas...zagladaj ,bedzie mi milo..
    pozdrawiam

    RépondreSupprimer
  18. Witaj w naszym świecie, a toreb już nie mogę się doczekać:)

    RépondreSupprimer
  19. Bajowka dzieki...milo mi..beda na pewno..a dzis znalazlam "skarb" prawdziwy ktory Mimi szukala ale niestety albo nie bylo albo bylo za drogo..sa to antyczne haftowane "etykietki"z inicjalami, bale i haft czerwony..bede je sprzedawala bo w polsce tego prawdopodobnie nie mozna dostac(wspanialy dodatek do opasek ,toreb itd wszystkiego co sie szyje na maszynie lub recznie..moze dzis wystawie zdecia..
    pa

    RépondreSupprimer
  20. Witam , bradzo się cieszę ,że udało się Mimi namówić Cię na swój blog. Bradzo chętnię będę tu zaglądać by podziwiać Twoje piękne prace i rzeczy których raczej w Polsce nie znadziemy.
    Pozdrawiam ciepło i oczywiście z niecierpliwością czekam na kolejny wpis.

    Justyna

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Justyna , dziekuje za tak mile przywitanie...koniecznie zagladaj...bede pokazywala wszystko co znajde..(wielka zasluga Mimi i Sebstien)
      do szybkiego rdv.na mojej stronie
      pa

      Supprimer
  21. Witam! Też lubię stare materiały! Gdybyś znalazła na starociach stare prześcieradło np. z koronkowymi wstawkami, albo wyszywane chętnie odkupię od Ciebie. Zapraszam na mojego bloga. ola fi

    RépondreSupprimer
  22. Witam Ola...fajnie ze trafilas do mnie..owszem czasami znajduje te przescieradla i szyje z nich torby lub inne rzeczy..albo farbuje czasami na ladne kolory(szary,lekki roz)..juz lece na twego bloga
    pozdrawiam i wracaj do mnie jak najczesciej..

    RépondreSupprimer
  23. Witam serdecznie Aniu,nie prowadzę swojego bloga...ale Twój dodam z wielką przyjemnością do moich ulubionych i będę podczytywac na pewno!.Pozdrawiam-Margo.

    RépondreSupprimer
  24. Witam Margo...fajnie ze trafilas do mnie w tym wielkim swiecie jaki jest internet..Mam nadzieje ze znajdziesz u mnie cos dla przyjemnosci twego oka ,twego stylu.Zapraszam bardzo..
    anna

    RépondreSupprimer
  25. Barbara C. m'a parlé de toi, je viens donc te souhaiter la bienvenue sur cette aventure bloguesque !

    RépondreSupprimer